Subject: Kiili vallas, Priidu detailplaneeringu ala teede eskiis kooskõlastamiseks
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 13:25:00 +0200

Tere,

Tegeleme Kiili vallas, Priidu DP ala ja lähiala teede ja tehnovõrkude
projekteerimisega.

Projekteerimise alas on ka riigiteega 11115 Kurna-Tuhala tee seotud
lahendused.

Edastame tutvumiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks teede lahenduse
eskiisi.

Joonised dwg+pdf on lisatud manusesse.

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

Palume tagasisidet hiljemalt 10 päeva jooksul s.o. 04.märtsiks.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>